هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) - حسین آباد

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : علم عزای حسینی در دست هیئت های مذهبی است و این مقام و مرتبه مقدس در نهضت بزرگ عاشورا محسوب می شود.

هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) - حسین آباد

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : علم عزای حسینی در دست هیئت های مذهبی است و این مقام و مرتبه مقدس در نهضت بزرگ عاشورا محسوب می شود.

هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع)
در سال 1384 به همت جوانان و همیاری و همفکری ریش سفیدان با اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و اختصاص کد شناسائی 209110176 به این هیئت به ثبت رسید و فعالیت خود را را در زمینه های مذهبی و فرهنگی شروع نمود.
مسئول هیئت آقای مهدی حسین آبادی (عزیز) می باشند.

آخرین نظرات

به شکرانه خداوند مسابقه ی پیامکی فجر انقلاب با استقبال خیلی خوب شرکت کننده ها همراه بود.  به طوریکه با حذف پیامهای تکراری ، تعداد 416 شماره منحصر به فرد به سامانه پیامکی هیئت مذهبی – فرهنگی قمربنی هاشم (ع) پاسخهای خود را ارسال نموده اند که از این تعداد 345 نفر پاسخ صحیح  داده اند که جا دارد از یکایک عزیزانی که در این مسابقه شرکت کرده اند تشکر و قدردانی نمائیم.

 پیامک فجر

اسامی برندگان مسابقه به شرح زیر می باشد:

1-     حاج علی اصغر حسین آبادی (محمدابراهیم)

2-     حسین گل محمدی

3-     زهرا علیان

4-     الیاس حسین آبادی (حسن )

5-     فاطمه حسین آبادی (اسماعیل)

انشاالله در اولین فرصتی که هیئت مذهبی - فرهنگی قمربنی هاشم (ع) مراسمی را برگزار نماید هدایای این عزیزان تقدیم خواهد شد.

 

هیئت مذهبی – فرهنگی قمربنی هاشم (ع)

نظرات  (۴)

۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۰ هیئت مذهبی - فرهنگی قمربنی هاشم (ع)
با سلام و عذرخواهی بابت تاخیر انجام شده . لطفا آدرس کامل پستی خود را به سامانه پیامکی هیئت ارسال نمائید تا هدیه شما از طریق پست ارسال گردد.با تشکر
با سلام
من از برندگان مسابقتون هستم از اصفهان  . تماس نگرفتید برا جایزه !!!چطور باید جایزه رو دریافت کرد؟
با تشکر
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۹ هیئت مذهبی - فرهنگی قمربنی هاشم (ع)

با سلام و تشکر از دوست عزیز بابت پیگیری شما. به اطلاع شما و سایر همولایتی های عزیز   می رسانیم طبق وعده ای که دادیم انشاالله در هفته درختکاری با توجه به بودجه ای که به این کار اختصاص داده ایم سعی ما بر این است درختانی که مقاوم تر و با آب و هوا و خاک روستا سازگارتر هستند را خریداری کنیم و کیفیت را فدای کمیت نکنیم و درختانی کاشته شوند که نگهداری آنها راحت تر باشد و به ثمر بنشینند. امیدواریم با همکاری ، همیاری و همفکری شورای محترم اسلامی و دهیاری محترم و مردم عزیز روستا و سایر همولایتی های عزیز، با کاشت درختان و مراقبت از آنها و احساس مسئولیت یکایک ما، در آینده شاهد روستایی سرسبز و آباد باشیم انشاالله. همچنان منتظر انتقادات و پیشنهادات سازنده و پیگیری شما هستیم.


۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۳ حسین آبادی
سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر از فعالیت های شما. آیا طبق قولی که داده بودید در هفته درختکاری از طرف  هیات قمربنی هاشم  درخت  تهیه شده و کوچه و خیابان ها،گلزار شهدا درختکاری می شود؟در ضمن آیا برای کمک و انجام کارهای عمرانی روستا هم برنامه ای دارید؟ممنونم از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی