هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) - حسین آباد

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : علم عزای حسینی در دست هیئت های مذهبی است و این مقام و مرتبه مقدس در نهضت بزرگ عاشورا محسوب می شود.

هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) - حسین آباد

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : علم عزای حسینی در دست هیئت های مذهبی است و این مقام و مرتبه مقدس در نهضت بزرگ عاشورا محسوب می شود.

هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع)
در سال 1384 به همت جوانان و همیاری و همفکری ریش سفیدان با اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و اختصاص کد شناسائی 209110176 به این هیئت به ثبت رسید و فعالیت خود را را در زمینه های مذهبی و فرهنگی شروع نمود.
مسئول هیئت آقای مهدی حسین آبادی (عزیز) می باشند.

آخرین نظرات


امروز همه در انتظارند ، یا علی مدد

ملائک به کعبه دخیلند ، یاعلی مدد

یتیمان تاریخ با اشک و کاسه شیر

           عشق و مهر و وفا منتظرند ، یاعلی مدد

  

 

امشب حـــرم خــــدا ،حــــرم شد            از مقـــــدم یار ، محتــــــرم شـــــد

کعبه شده است محو و مدهـوش          دیوار ز هـــــم ، گشـــــــوده آغوش

در زمزمــــــه های آب زمـــــــــزم           آوای علی علیست هــــــــــر دم

 

علی کعبه آمال حق جویان

«ای فاطمه بنت اسد! آن نوزاد را «علی » نام گذار زیرا او والا و برتر است و خدای علی اعلی می فرماید: من نامش را از نام خودم برگرفتم و به ادب خود او را ادب کردم و بر دشواری های علمم آگاهش ساختم . اوست که بت ها را در خانه ام )کعبه) خواهد شکست و اوست که بر فراز خانه ام بالا رفته اذان خواهد گفت و اوست که مرا بسیار تقدیس و تمجید کند، پس خوشا به سعادت کسی که او را دوست بدارد و اطاعتش کند و وای به حال کسی که او را دشمن بدارد و نافرمانیش کند

این سخن دلنشین، ندای هاتف غیبی بود که روز 13 رجب در درون خانه (کعبه) فاطمه بنت اسد را مخاطب قرار داد; همو که سه روز مهمان خدا بود و میوه های بهشتی را تناول می کرد، چرا که آبستن نور مبینی بود که با زاده شدنش تاریکی های جهالت و ضلالت را از بین برد و جهان را پر از فروغ طلعت زیبا و دلربایش ساخت و اینک فاطمه وارد خانه خدا شده بود که نور خدا را به دنیا آورد و پس از سه روز مهمانی بر سر سفره ای که خدای علی برای مادر علی گسترده بود، سرانجام او را به دنیا آورد و نام علی را چنان که علی اعلی دستور داده بود بر او گذاشت.

 

 احادیثی گهربار از امام علی (ع)

امام علی (ع) :

اندازه هر کس به اندازه همت او است؛ و صداقت هر کس به اندازه شخصیت او است؛ و شجاعت هر کس به اندازه زهد و بی اعتنایی او [به ارزشهای مادی] است؛ و عفت هر کس به اندازه غیرت او است. (نهج البلاغه)

 **********************************************************

امام علی (ع) :

کسی که کار نیک انجام میدهد، خودش از آن کار بهتر است و انجام دهنده کار شر، از آن کار بدتر است [چرا که آنچه در دل دارند، بیش از آن است که انجام میدهند (نهج البلاغه)

****************************************************************

امام علی (ع) :

با مردم آنچنان معاشرت کنید که اگر بمیرید، بر مرگ شما اشک ریزند و اگر زنده بمانید، به شما عشق ورزند. (نهج البلاغه)

*********************************************************************

خجسته میلاد مولود کعبه، اسطوره ی تقوا و قافله سالار امامت ، مظهر شجاعت و شهامت ، حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و روز پدر را  تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

هیئت مذهبی - فرهنگی قمربنی هاشم (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی