هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) - حسین آباد

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : علم عزای حسینی در دست هیئت های مذهبی است و این مقام و مرتبه مقدس در نهضت بزرگ عاشورا محسوب می شود.

هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) - حسین آباد

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : علم عزای حسینی در دست هیئت های مذهبی است و این مقام و مرتبه مقدس در نهضت بزرگ عاشورا محسوب می شود.

هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع)
در سال 1384 به همت جوانان و همیاری و همفکری ریش سفیدان با اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و اختصاص کد شناسائی 209110176 به این هیئت به ثبت رسید و فعالیت خود را را در زمینه های مذهبی و فرهنگی شروع نمود.
مسئول هیئت آقای مهدی حسین آبادی (عزیز) می باشند.

آخرین نظرات

با سلام و عرض ادب و احترام و تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) به همه ی همولایتی های عزیز و اعضای هیئت و مخاطبین گرامی: به استحضار شما می رساند با عنایت به برنامه های بلند مدت هیئت و ارائه گزارش و اطلاع رسانی فعالیتهای انجام شده به همولایتی های عزیز و اعضای هیئت و استفاده از دیدگاهها و نقطه نظرات شما عزیزان ، با پیگیری هیئت امنا هیئت مذهبی – فرهنگی قمر بنی هاشم (ع) این سایت راه اندازی شد. امیدواریم که به حول و قوه ی الهی بتوانیم در مسیر اهداف نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) گام برداریم  و این فعالیتها مورد رضای حق تعالی قرار بگیرد انشاالله .

 از تمام اهالی محترم، دوستان و همولایتی های عزیز و اعضای هیئت دعوت می نمائیم که ما را در انجام دادن بهتر امور و فعالیتها با ارائه پیشنهادات ، انتقادات و مشارکت در فعالیتهای مذهبی و فرهنگی ما را یاری و مساعدت فرمایند.دست تک تک شما همولایتی های عزیز را به گرمی     می فشاریم و منتظرتان هستیم.

خدایا چنان کن ، سرانجام کار                                تو خشنود باشی و ما رستگار

نظرات  (۲)

۲۵ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۲ حسن آذریار
بنام خدا
سلام علیکم.حقیر به عنوان یکی از اعضای خانواده شهید علی اکبرآذریار،مسئول فرهنگی هیات ثارالله و رابط شهرستانی کانون فرهنگی هنری  روستا، از اقدامات خوب و فرهنگی هیات قمر بنی هاشم تشکر می کنم.انشا اله رحمت  خداوند  رحمان و رحیم و عنایت حضرات معصومین (ع)به ویژه حضرت سیدالشهدا و امام زمان (عج) شامل  همه ما و از جمله این حقیر  گردد و همه ما را در حفظ همدلی ، وحدت و انجام کارهای خوب فرهنگی و کمک به رشد و توسعه و ابادانی روستا و هم ولایتی هامان و ولایت مداری و ولایت پذیری و حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی و حرمت خون شهیدان ،کمک و همه ما را عاقبت بخیر بفرماید.به امید روزهایی با همدلی و صمیمیت بیشتر. انشاله
پاسخ:
سلام
تشکر از آقای آذریار بابت نظر ارسالی حضرتعالی
برای شما و تمام همولایتی های آرزوی سعادت و بهروزی داریم
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۰ همولایتی
 تشکرمیکنم به خاطر راه اندازی سایت.اگه امکان داره فیلم و عکس از محرم بذارید.هیئت قمربنی هاشم فعالیتهای فرهنگی خوبی داره انجام میده.خدا قوت.
پاسخ:
درود فراوان
با تشکر از نظر شما
همولایتی عزیز لطفا نظرات خود را با نام بیان نمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی