هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) - حسین آباد

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : علم عزای حسینی در دست هیئت های مذهبی است و این مقام و مرتبه مقدس در نهضت بزرگ عاشورا محسوب می شود.

هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) - حسین آباد

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : علم عزای حسینی در دست هیئت های مذهبی است و این مقام و مرتبه مقدس در نهضت بزرگ عاشورا محسوب می شود.

هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع)
در سال 1384 به همت جوانان و همیاری و همفکری ریش سفیدان با اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و اختصاص کد شناسائی 209110176 به این هیئت به ثبت رسید و فعالیت خود را را در زمینه های مذهبی و فرهنگی شروع نمود.
مسئول هیئت آقای مهدی حسین آبادی (عزیز) می باشند.

آخرین نظرات

شهید مهدی فهیمی نیا فرزند محمد در تاریخ ۱۳۴۳/۰۹/۲۸ در شهر تهران در دامن خانواده ی دوستدار علم،دیده به جهان گشود.
وی در دوران طفولیت در دامن مادری بسیار مومنه و مهربان پرورش یافت تا جایی که خود شهید در توصیف مادرش در نامه هایش چنین می نویسد:”مادر جان شما همیشه مادر نمونه بودی و تربیت فرزندانت را به عنوان عبادتی بزرگ و تکلیف الهی می دانستی.”
دوران ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت گذراند سپس ترک تحصیل کرد.او جوانی مومن و برومند شد و به خدمت مقدس سربازی رفت و سرانجام در منطقه عملیاتی جاده خندق از ناحیه سر هدف ترکش قرار گرفت و در تاریخ ۱۳۶۴/۰۸/۲۹ به درجه رفیع شهادت نائل شد.
این شهید در قسمتی از وصیت نامه اش می نویسد:”اگر شهید شدم از شما می خواهم که راهم را ادامه دهید و هیچگاه نگذارید که هیچ کشوری به جمهوری اسلامی ایران خیانت کند.”
یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی