هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) - حسین آباد

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : علم عزای حسینی در دست هیئت های مذهبی است و این مقام و مرتبه مقدس در نهضت بزرگ عاشورا محسوب می شود.

هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) - حسین آباد

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : علم عزای حسینی در دست هیئت های مذهبی است و این مقام و مرتبه مقدس در نهضت بزرگ عاشورا محسوب می شود.

هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع)
در سال 1384 به همت جوانان و همیاری و همفکری ریش سفیدان با اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و اختصاص کد شناسائی 209110176 به این هیئت به ثبت رسید و فعالیت خود را را در زمینه های مذهبی و فرهنگی شروع نمود.
مسئول هیئت آقای مهدی حسین آبادی (عزیز) می باشند.

آخرین نظرات

جشن میلاد باسعادت پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به همت هیئت مذهبی فرهنگی قمربنی هاشم (ع) در شب میلاد در مسجد جامع روستا برگزار گردید.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله قرآن مجید توسط آقای مجتبی برزوئی آغاز شد.مجری برنامه آقای مهدی حسین آبادی(محمد) با تبریک میلاد باسعادت پیامبررحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) ، از حضورو تشریف فرمائی فرماندهی محترم حوزه بسیج امام سجاد(ع) صدخرو جناب سروان موسوی و همراهان و اهالی محترم تشکر و قدردانی کردند.

در این مراسم فرماندهی محترم حوزه بسیج امام سجاد(ع) جناب سروان موسوی دقایقی را در خصوص بصیرت و جنگ نرم به ایراد سخنرانی پرداختند. آقایان علی مهری و مهدی برزوئی مداحان   اهل بیت (ع) ، با مولودی خوانی و مدیحه سرایی حاضرین را مستفیض نمودند. آقای حسین شاهرخ آبادی(رجب) نیز دقایقی شعرخوانی کردند.


در پایان مراسم با حضور ریش سفیدان روستا آقایان حاج قدرت آذریار، حاج علی اصغر حسین آبادی(محمدابراهیم) ، حاج محمدعلی حسین ابادی(قنبر) و مهدی حسین آبادی (عزیز) مسئول هیئت ، مراسم قرعه کشی و اهدای هدایا  و همچنین پذیرائی از حاضرین انجام شد. که از طرف حوزه بسیج امام سجاد(ع) صدخرو به دو نفر و از طرف هیئت مذهبی - فرهنگی قمربنی هاشم (ع) به پنج نفر، هدایای به رسم یادبود اهدا شد.


برندگان قرعه کشی:

1- آقایان محمد فیض آبادی (محمدحسین)

2- محمود حسین آبادی (حاج حسین)

3- محمدمهدی حسین آبادی (عبداله)

4- ابوالقاسم حسین آبادی (غلامرضا)

5- محمدطه فیض آبادی (حسن)

6-  خانم زهرا فیض آبادی(علی)

7- خانم مرضیه حسین آبادی (اسماعیل)


لازم میدانیم یکباردیگر از حضورفرماندهی محترم حوزه بسیج امام سجاد(ع) جناب سروان موسوی، اهالی محترم و ریش سفیدان روستا آقایان ( حاج قدرت اله آذریار، حاج علی اصغر حسین آبادی (محمد ابراهیم) ، حاج رحمت اله حسین آبادی (قنبر) ، حاج محمدعلی حسین آبادی (قنبر) و حاج غلام حسین آبادی (عزیز) و دیگر عزیزان)  دراین مراسم تشکر و قدردانی داشته باشیم. انشاالله که این حضورها و قدمها وفعالیتها مورد رضای درگاه حق تعالی قرار بگیرد.

هیئت مذهبی فرهنگی قمربنی هاشم (ع)


در زیر می توانید عکس های جشن میلاد را مشاهده نمایید.





























نظرات  (۲)

۰۲ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۰۲ مصطفی حسین آبادی
باسلام خدمت شما عزیزان و تشکر از فعالیت های فرهنگی خوب شما.ان شاالله که این فعالیت ها ادامه دار باشد و  به معنی واقعی کلمه هیات مذهبی و فرهنگی باشد.به امید ابادانی و سرسبزی و سربلندی حسین اباد و حسین ابادی ها.پیروز  سربلند باشید
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۳ حسین آبادی

سلام خسته نباشید.مراسم خوبی بود دست هیئت امنا هیئت قمربنی هاشم(ع) درد نکنه که این مراسم را برگزار کردند.جمعیت خوبی آمده بودن واستقبال خوب بود. احترام به بزرگترها و          ریش سفیدان ودعوت از انها برای هدیه دادن کار بسیار عالی بود. این مراسمها ادامه داشته باشه وتعطیل نشه.بازم ممنون موفق باشید

پاسخ:
درود فراوان
با تشکر از نظر شما
انشاله که این کارها ادامه داشته باشد
دوست گرامی لطفا نظرات خود را با نام بیان نمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی