هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) - حسین آباد

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : علم عزای حسینی در دست هیئت های مذهبی است و این مقام و مرتبه مقدس در نهضت بزرگ عاشورا محسوب می شود.

هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) - حسین آباد

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : علم عزای حسینی در دست هیئت های مذهبی است و این مقام و مرتبه مقدس در نهضت بزرگ عاشورا محسوب می شود.

هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع)
در سال 1384 به همت جوانان و همیاری و همفکری ریش سفیدان با اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و اختصاص کد شناسائی 209110176 به این هیئت به ثبت رسید و فعالیت خود را را در زمینه های مذهبی و فرهنگی شروع نمود.
مسئول هیئت آقای مهدی حسین آبادی (عزیز) می باشند.

آخرین نظرات

 
همیشه یادمان باشد که زندگی پیشکشی است برای شادمانی و خوب زیستن، لبخند زیباترین آرایش هر فرد است و مثبت اندیشی کلید خوشبختی.  زندگی کوتاه تر از آن است که خود را بخاطر مسائل  بی ارزش دچار استرس کنیم.


از همه لحظه های عمرمان لذت ببریم، کمتر قضاوت کنیم و بیشتر بپذیریم ، مادامی که به کسی آسیب نمی رسانیم. همانگونه که دوست داریم زندگی کنیم و اهمیت ندهیم که دیگران درباره ما چگونه فکر می کنند و چه می گویند.


تفکر مثبت یعنی هنر استفاده بهینه از هر شرایطی . با توجه به مدیریتی که بر اندیشه خواهید داشت می توانید پیامهای هر پدیده را دریافت کنید . تفکر مثبت به معنای خوشبین بودن افراطی به همه چیز نیست . بلکه عین واقع بینی است. با تفکر مثبت می توان از هر پدیده ای تجربه ای آموخت و درسی گرفت .
بنابراین تفکر مثبت و مثبت اندیشی شیوه ای از فکر کردن است که فرد را قادر می سازد نسبت به رفتارها، نگرش ها، احساس ها، علایق و استعدادهای خود و دیگران برداشت و تلقی مناسبی داشته باشد و با حفظ آرامش و خونسردی بهترین و عاقلانه ترین تصمیم را بگیرد.
افکار مثبت، افکاری سازنده‌، انگیزه دهنده و انرژی بخش هستند که بر اثرتلقین، تکرار و تمرین به ذهن راه می‌یابند و باعث می‌شوند ذهن و فکر مثبت شود. در این صورت کنترل فکر در اختیار ماست.
پس همه ی ما از همین امروز نسبت به خود و دیگران مثبت اندیش باشیم!



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی